Friday, July 15, 2011

malam airmata..

baru minggu lalu, aku rasa aku bahagia yg teramat. yala, aku berada di sisi orang tersyg, aku berada di samping seorang yang sgt2 aku rindui. aku fikir itu semua atas kehendak tuhan juga, saat aku perlukan ssorg yang boleh mendengar mslh aku, memerlukan seseorng tempat aku meluah rasa aku, berkongsi perasaan aku..alhamdulillah..aku diberi peluang bersamanya..terima kasih tuhan. setelah hampir seminggu bersama2, berkongsi cerita, berkongsi rasa, suka duka..aku tahu, dia pun turut memerlukan seoarang tempat meluahkan perasaan dia..aku tiada dendam, tidak marah dgn apa berlaku..dan aku sendiri menerima dan terus menerima....ya ALLAH
aku fikir, aku tak akan ditipu lagi...kerana aku sudah menjadi kawan baiknya..
tuhan..:'(
di sebaliknya semuanya itu, keercayaan yg aku berikan hanyaah satu kesempatan, walaupun aku cuma seorang shbt atau kwn baik, aku mahu keercayaan aku itu di hargai..namun sebaliknya..hatiku hanya di jaga dgn ayat2 manis, janji2 kosong...ya ALLAH..sedihnya hati ini..ENGKAU sahaja yang tahu...
aku sendiri tidak faham..kenapa dan mengaa aku diperlakukan begini hingga saat ini..kenapa aku selalu menjadi mangsa untuk terus dipermainkan..kenapa kebaikkan aku tidak pernah dihargai..kenapa aku ingin terus dilihat sengsara..kenapa:'( kenapa aku mahu dijatuhkan oleh pihak yang aku terlalu percayai..kenapa :'(

No comments: