Wednesday, June 29, 2011

suatu ketika...yg pertama

aku hanya duduk sendiri mengenag situasi semalam apabila seorg sahabatku ingin bertemu untuk meminta nasihat ...'abg janji syg, demi ALLAH, syg adalah cinta sejati abg.syg adalah permaisuri hidup abg dunia akhirat'..aku termangu apabila mengimbsa kembali semua kenangan itu..kadang-kadang aku tersenyum seketika, aku tertawa..begitu mudah untuk lepaskan kata-kata manis di bibir, tapi amat sukar untuk dilaksanakan..kenapa harus diluahkana kata2 itu.terlalu berat, terlalu dalam. kenapa perlu berjanji andai tidak mampu untuk dilaksanakan. guys, bukan aku berniat untuk memandang serong pada insan yg bernama 'lelaki'..aku seorang pengagung lelaki , malah meletakkan lelaki sebagai seorang di tempat yg mempunyai martabat yg tinggi..kenapa perlu ada dusta dalam sesuatu perhubungan?

No comments: